راهکارهای ارتقاء نرخ تبدیل تارنما (Conversion Rate)
نوشته شده توسط : عباسی


برای جواب دادن به‌این پرسش بهتر میباشد نگاهی به مواقعی که سبب ارتقاء نرخ تبدیل می‌شود ،داشته باشیم:

راهکارهای ارتقاء نرخ تبدیل تارنما (Conversion Rate)
برای ارتقا نرخ تبدیل وبسایت تنها به پیش از ساخت و ساز یک اکشن خاصی نباید بسنده نمایید، سئو سایت  بلکه به مراد تداوم و ارتقا این converison ها بهتر میباشد این seo هارا پس از تولید یک تبدیل ادامه دهید که در تحت این مورد ها را بیان کرده ایم :

۱۳ آیتم از روشهای ارتقاء نرخ تبدیل وبسایت پیشین ساخت‌و‌ساز اکشن

به کار بستن ازعکسها و ویدیوهای کیفیت بالا بالا: با نشان دادن جزئیات تولیدات با به چنگ آوردن عکسهای با کیفیت عالی مخاطب احساس حقیقی و واقعی تری نسبت به فرآورده پیدا خواهد کرد.
بهبود سرعت صفحه ها وبسایت: گزارشات نشان میدهد که ۴۰ درصد اشخاص در صورتیکه صفحه های وبسایت ذیل ۳ ثانیه بار گذاری نشود تارنما را شکاف میکنند و این به‌این معنا میباشد که هر ۰.۱ ثانیه اضافه بار گذاری شدن وبسایت ۱درصد فروش وب سایت را کاهش می‌دهد.که‌این عمل را با یکسری از ابزارهای آزمایش وب سایت که به‌دنبال نوشته‌علمی آوردیم انجام می گردد.
ایجاد و seo محتوایی ویدیویی: به کارگیری از محتویات ویدیویی در تارنما واحد سنجش ماندگاری استفاده کننده در وب سایت را ارتقاء می دهد.
قرار دادن دکمه Call To Action مطلوب در صفحه ها گزینه نظرسایت: قراردادن دکمه کال تو اکشن با استانداردهای مطلوب پباده سازی و هایلایت کردن دکمه به مراد جلب دقت مخاطب.
به اشتراک گذاشتن ایده ها یوزرها: به مراد ساخت و ساز شم اعتماد یوزرها وبسایت و تبدیل آن‌ها به مشتری دارای مسئولیت مورد نیاز میباشد که از ایده ها مشتریان قبل درباره با محصولی که پیش از این خریده اند با خبر شوند.
seo تجربه کاربری (UX)صفحه ها تولیدات: قطعا داشتن یک وبسایت مطابق با اصول طراحی وب سایت مخاطب را راحتتر به مشتری تبدیل خواهد کرد.
قراردادن سرچ سریع تولیدها: با داشتن تیترهای مطلوب برای تولیدات و قرار دادن سرچ جعبه در نزدیکترین جای سایتتان،مخاطب از سردرگمی در خواهد آمد.
قابلیت پرداخت با روشهای مختلف: با داشتن اشکال تجهیزات متعدد پرداخت مانند کارت به کارت،قرار دادن شماره اکانت،پرداخت نقدی،راحتی مخاطب را تضمین می نماید.
سئو صفحه ها وب سایت در دستگاه گوشی ( Responsive ): به جهت به کار گیری زیاد و روزانه یوزرها از دستگاه گوشی, بهتر میباشد صفحه ها سایتان با دستگاه گوشی هم هم خوانی باشد که از روش ابزار Mobile-Friendly Test این آیتم را می توانید آزمایش فرمائید.
داشتن پشتیبانی۲۴ساعته وآنلاین: با قرار دادن سیستم چت آنلاین در وبسایت این قابلیت و امکان را به استفاده کننده میدهد که راحتتر خطاها و سوالاتش را فی مابین بگذارد.
به روزرسانی سایت : در‌صورتی‌که به صورت دائم محتویات سایتتان را به روز فرمایید مخاطب از دارای اعتبار بودن وب سایت شما مطمئن خیس شود.
جلب اعتماد مشتریان: با داشتن ای نشانه الکترونیکی در وبسایت و برقراری امنیت وبسایت اعتماد یوزرها و احتمال تبدیل شدن به مشتری دارای تعهد بیشتر شود.
توصیه کدهای تخفیف دار به دوران طولانی: با ارایه کدهای تحفیف دار به مناسبت های محتلف و اعلام آن به یوزرها وبسایت، استفاده کننده را مشتاق به دیدن وب سایت و به کارگیری از این پروموشن های تخفیف دار میکند.این کدهارا می‌توانید از روش آدرس اینترنتی مارکتینگ،قرار دادن آن در شبکه‌های‌اجتماعی و… انجام دهید.
در وبلاگ مدیااد بخوانید: پرفورمنس مارکتینگ و بازاریابی مارک در بعدازظهر نو
۶ گزینه از راهکارهای ارتقاء نرخ تبدیل بعد از آن از تبدیل مخاطب به مشتری
به کار گیری از ابزارهای A/B آزمایش: با چندین ابزارهای آزمایش مانند optimizely که در نصیب ابزارهایی برای ارتقا نرخ تبدیل تارنما آوردیم، می توانید آمارهایی از اینکه مخاطب چه عکس العملی نسبت به صفحه ها وب سایت شما داشته میباشد را اخذ نمایید و بهتر میباشد این الویت را برای صفحه ها فرودی که بیشترین استفاده کننده را جذب نموده است،قرار دهید.
به کار گیری از کمپین های ریتارگتینگ: این طرز با نشان دادن تبلیغات نو به مشتریان بالقوه با استعمال از محصولاتی که پیش از این چشم اند و همینطور جذب مشتریانی که دیگر وارد وبسایت شما نمی‌شوند،نرخ تبدیل سایتتان را ارتقا میدهد.
به کارگیری از کمپینهای آدرس اینترنتی مارکتینگ به طور اتومات: با به کار گیری از این خدمت،همان طور که در ابتدا هم اشاره کردیم می‌توانید مشتریان خویش را از جدیدترین خبر ها و تولید ها کسب و کارتان باخبر نمایید و می توانید پیشنهادات پروموشن خویش را از این شیوه هم ارسال فرمایید.
گسترش استراتژی محتوا: seo محتوای تارنما و ارایه محتویات مربوط به نیاز مشتری که خویش یک کدام از مورد ها سئو conversion rate وبسایت می‌تواند باشد.
محاسبه اخلاق و رفتار مشتریان: با به کار گیری از ابزارهای آنالیز خوی یوزرها مانند گوگل آنالیتکس در‌پی نوشته‌ی‌علمی آن را معرفی کردیه ایم،می‌توانید مراحل تعامل با کاربر را seo فرمایید.
سئو پرسونای گوناگون مخاطبین: نشانه گیری مطلوب مخاطبین با به کارگیری از وضعیت جغرافیایی یوزرها،جنیست آنان،و… که در ساخت و ساز کمپینهای غالب و ارتقاء نرخ تبدیل بسیار کارآمد خواهد بود.
عوارض اهمیت ارتقاء نرخ تبدیل تارنما چه است ؟
به لحاظ شما کاربری که وارد سایت شما میشود واگر در آنجا داده ها مفیدی که گزینه نیازش باشد را نتواند پیدا نماید آیا بازه بیشتری برای ماندن در سایتتان را صرف میکند که بخواهد به مشتری شما تبدیل گردد؟ پاسخ این پرسش تماما معین هست، پس ما یحتاج میباشد که راهکارهایی برای تبدیل شدن استفاده کننده سایتتان به مشتری با ارتقا نرخ تبدیل بالا در لحاظ داشته باشید البته سوالی که ممکن میباشد برایتان پیش آید این میباشد که داشتن نرخ تبدیل بالا چه اهمیتی برای کسب و فعالیت شما خواهد داشت که در پایین ۳ عامل اهمیت آن را آورده ایم:

جذب مشتری بیشتر
در وبلاگ مدیااد بخوانید: چه گونه مرتبه الکسای تارنما خویش را بهبود دهیم؟
این یک دستور طبیعی میباشد وقتی که به تاءمل seo باشید بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری دارای مسئولیت تبدیل کردید و در فیض فروش بیشتری خواهید داشت.

سئو هزینه تبلیغات
اکثری از کمپین های تبلیغاتی که در فضای دیجیتال وجود داراست مخارج هنگفتی برای تبلیغات خویش دارا‌هستند و زیرا تحلیلی بر روی یوزرها و ورودی های وبسایت شان ندارند در سود اثربخشی را شم نمی‌کنند و خلل را از تبلیغات و پلتفرم تبلیغاتی می‌بینند. اما در مورد seo تمرکز متعددی ندارند این را در حیث داشته باشید که به مکان هزینه زیاد برای تبلیغات به‌دنبال این باشید که چطور میتوان به عبارتی یوزرها را به مشتری دارای تعهد تبدیل نمود.

نرخ برگشت سرمایه بالا
شما برای ارتقا ترافیک سایتتان مطلقا میزان دارایی ای را برای تبلیغات در حیث گرفته ایید که در صورتیکه نرخ تبدیل سایتتان بالا باشد در سود ROI یا این که به عبارتی نرخ رجوع و برگشت سرمایه شما بیشتر گردد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: